Satış Pazarlama Uzmanı/Mühendisi

Genel nitelikler 

  • Üniversitelerin 4 yıllık (Tercihen Elektrik-Elektronik Mühendisliği- Elektronik Haberleşme Mühendisliği -Telekomünikasyon Mühendisliği) bölümlerinden mezun,
  • Teknik satış ve pazarlama pozisyonlarında en az 2-3 yıl deneyimli,
  • Pazar yönetimi, pazar analizleri, account yönetimi ve account geliştirme konularında tecrübe sahibi,
  • İyi derecede İngilizce bilen(özellikle konuşma),
  • Müşteri, bölge ve ürün olarak hedef odaklı çalışabilecek,
  • İletişim yönü kuvvetli ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Diksiyonu düzgün ve görünümüne özen gösteren,
  • Tercihen birden fazla yabancı dil yeterliliğine sahip,
  • Seyahat engeli bulunmayan,
  • Erkek adaylar için askerliğini yapmış,
  • İstanbul / Anadolu yakasında ikamet eden takım arkadaşları arıyoruz…

 

İş tanımı 

  • Özellikle hedef konumundaki A sınıfı müşterilerde oluşacak iş potansiyellerinin önceden haber alınması, proje ve satış birimine iletilmesi, proje/satış uzmanı ile birlikte hızlıca ilgili iş potansiyelinin oluştuğu müşteriye iş potansiyelini yönlendirmek ve pazar rekabetinde avantaj kazanmak adına ziyaretlerin gerçekleştirilmesi, sürecin yönetilmesi,
  • Mevcut müşteri hesaplarını geliştirmek ve/veya yeni müşteriler kazandırmak,
  • Bölge, ürün ve hizmet olarak pazar paylarının araştırılması, analizi, raporlanması ve mevcut pazar payının artırılması için yeni stratejiler geliştirilmesi,
  • Dönemsel olarak belirlenen hedefler doğrultusunda yurt içi ve dışı müşteri ziyaretlerinin yapılması ve müşteri ziyaret raporlarının türetilmesi,
  • Ürün ve hizmet portföyünde bulunan tüm ürün ve hizmet başlıkları için, pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak üzere her türlü pazarlama argümanının(video, broşür, sunum, web, ...) hazırlanması yada hazırlatılması, güncelliğinin kontrol edilmesi ve gerekli ise güncellenmesi,
  • Dönemsel olarak, müşteri grupları ve sınıflarına göre performans analizlerinin yapılması, raporlanması, sunulması ve dökümantasyonunun sağlanması,
  • Hedefleri çerçevesinde müşteri sözleşmelerinin proje ekibiyle birlikte hazırlanması, müşteri ile mutabakat sağlanması ve uygulamanın takibinin yapılması,
  • Bölgesinde gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerin (ziyaret, eğitim, toplantı, demo…) düzenli olarak raporlanması,

© 1995-2014 SVS Telekom. All rights reserved